تحلیل روز: نیمکت طلایی رئال مادرید

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تحلیل روز: نیمکت طلایی رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تحلیل روز: نیمکت طلایی رئال مادرید

نیمکت ذخیره های لوس بلانکوس در فصل گذشته حکم یک معدن طلا را داشته است.

طرفداری- با ادامه خرید بازیکنان جوان توسط رئال مادرید، این باشگاه تصمیم به فروش چند تن از نیمکت نشینان خود گرفت که این تصمیم چیزی حدود 120 میلیون یورو را به حساب خزانه پر افتخار ترین تیم فوتبال جهان واریز کرد.

به گزارش مارکا زین الدین زیدان در فصل گذشته نیمکتی بسیار قوی با حضور ستارگانی نظیر هامس رودریگز، موراتا، دنیلو و حتی لوکاس وازکز در اختیار داشت که همگی مترصد فرصتی برای خودنمایی در زمین بودند. حال با خریدهای فعلی لوس بلانکوس که همگی بازیکنانی جوان هستند زیزو تصمیم گرفت که تعدادی از این نیمکت نشینان را از فهرست خود خارج کند. با فروش موراتا و دنیلو سود بسیار بزرگی برای رئال مادرید به ارمغان می آید. موراتا پس از آنکه نتوانست به منچستر یونایتد برود تصمیم گرفت که به چلسی بپیوندد. این مهاجم جوان با مبلغ 30 میلیون یورو به رئال مادرید برگشته بود و با  مبلغی که می تواند به 80 میلیون یورو برسد، به چلسی نقل مکان کرد. این یعنی رئالی ها 50 میلیون یورو از فروش این بازیکن سود برده اند. 

دنیلوی برزیلی منچستر سیتی و چلسی را به شدت خواهان خود می بیند و فلورنتینو پرز تاکید کرده که او را به مبلغی کمتر از 30 میلیون یورو (برابر با قیمت خریدش از پورتو) نمی فروشد. هامس رودریگز هم که به تازگی با قرارداد قرضی دو ساله به بایرن مونیخ پیوسته است چیزی حدود 10 میلیون یورو به رئال مادرید سود می رساند که البته اگر باواریایی ها بخواهند او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند این مبلغ به 50 میلیون یورو هم خواهد رسید. در آخر هم ماریانو دیازی قرار دارد که به لیون پیوسته است.  او با آنکه نسبت به گزینه های مذکور از اسم و رسم کمتری برخوردار است ولی با این حال 10 میلیون یورو برای رئال مادرید سودآوری کرده است.

با یک حساب سر انگشتی می توانیم نتیجه گیری کنیم که رئال مادرید با فروش فقط 3 تن از نیمکت نشینانش، به مبلغ 120 میلیون یورو دست یافته است و اینجاست که می توان نتیجه گیری کرد که نیمکت ذخیره های فصل پیش زیدان حکم معدن طلا را داشته است.  



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 12:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.